فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه حوزه آموزش یکی از موارد مورد توجه واقفین ملایری بوده است گفت: همزمان با مهر امسال بیش از ۳ هزار بسته لوازم و التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند ملایری توزیع می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 10 August 2019
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه حوزه آموزش یکی از موارد مورد توجه واقفین ملایری بوده است گفت: همزمان با مهر امسال بیش از ۳ هزار بسته لوازم و التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند ملایری توزیع می‌شود.
 
به گزارش تسنیم، قدرت اله ولدی در نشست هماهنگی طرح مهر تحصیلی و اهدای امکانات آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان ملایری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار دانش آموز در تعداد ۲۷۶ مدرسه تحصیل می‌کنند، که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها بی‌بضاعت و نیازمند هستند اظهار داشت: امسال از محل موقوفه واقف بزرگ ملایری مرحوم سیف الدوله سه هزار بسته لوازم التحریر همزمان با شروع سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان لوازم التحریر حدود ۵۰۰ میلیون تومان است ابراز کرد: از محل نیت مرحوم سیف دولت علاوه بر بخش آموزش، در بخش درمان ساخت مدارس، بیمارستان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، اعزام به عتبات، فعالیت‌های اجتماعی خیر خواهانه و ... نیز استفاده می‌شود.

فرماندار ملایر با اشاره به اقدامات قابل تقدیر اداره اوقاف و امورخیریه در شهرستان ملایر تصریح کرد: آغاز طرح مهر تحصیلی از شهرستان ملایر در سال ۹۲ زده شده و هم اکنون نیز این شهر در اجرای این طرح پیشتاز است.

وی با بیان اینکه این طرح برای هفتمین سال متوالی است که با همت اداره اوقاف و امور خیریه از محل موقوفات مرحوم سیف الدوله واقف بزرگ ملایری انجام می‌شود، گفت: این تعداد لوازم و التحریر بین شهر‌های ملایر، سامن و جوکار بین دانش آموزان نیازمند ابتدایی و متوسطه توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر دانش آموز نیازمند و بی بضاعت در شهر ملایر، ۸۵۰ نفر در شهر جوکار و ۱۵۰۰ نفر در شهر سامن شناسایی شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه ۱۷۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد نیز داریم، ضروریست با بررسی‌های بیشتر تعداد این بسته‌های آموزشی افزایش یابد.

ولدی با اشاره به کمک‌های شایان وقف در حوزه درمان و آموزش اظهارداشت:کمک به دانش آموزان نیازمند محدود به آغاز سال تحصیلی نیست و در طول سال نیز این کمک‌ها براساس نیت واقف توسط اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار