نماینده، ولی فقیه در استان همدان مساله اشتغال را اساسی‌ترین مشکل امروز کشور عنوان کرد و گفت: وضعیت اشتغال در همدان حال و هوای خوبی ندارد.
کد خبر: ۷۷۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 10 August 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان مساله اشتغال را اساسی‌ترین مشکل امروز کشور عنوان کرد و گفت: وضعیت اشتغال در همدان حال و هوای خوبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در بازدید از تعدادی از واحد‌های شهرک صنعتی بوعلی همدان با اشاره به لزوم حمایت از واحد‌های تولیدی اظهار کرد: متاسفانه وضعیت اشتغال حال و هوای خوبی ندارد و بسیاری از جوانان با وجود تحصیلات بیکار و جویای کار هستند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای حل مشکلات در زمینه اشتغال حمایت از تولیدی‌ها و رفع موانع بر سر راه آن‌هاست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری نشان از اهمیت موضوع اشتغال دارد گفت: در زمینه اشتغال و تحقق رونق تولید همه باید به تمام توان به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: همه مردم و مسوولان باید در برابر این موضوع احساس مسئولیت کنند و هر کس در هر جایی که می‌تواند باید کمک کند تا این اتفاق رخ دهد.

شعبانی با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدات و تولیدی‌ها بیان کرد: در شرایط فعلی که درگیر شرایط سخت تحریم‌ها قرار داریم اگر بتوانیم حامی تولیدی‌ها باشیم بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد.

وی مساله اشتغال را اساسی‌ترین مشکل امروز کشور عنوان کرد و گفت: این مشکل نیازمند پیگیری جدی است و بی تحرکی و بی‌اهمیت بودن نسبت به آن جایز نیست.

امام جمعه همدان به بازدید امروز خود از واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی بوعلی اشاره کرد و گفت: این بازدید‌ها بیشتر برای این است که از نزدیک با مشکلات آشنا شویم و موانع موجود شناسایی شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیته اقتصاد مقاومتی در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برای رفع مشکلات در کنار تولیدی‌ها قرار دارد یادآور شد: باید از همه کسانی که در این واحد‌ها مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند تشکر کنیم و به خاطر داشته باشیم که همه این عزیزان نیازمند کمک و حمایت هستند.

لازم به ذکر است در این بازدید کارگران واحد‌های صنعتی به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود با نماینده، ولی فقیه در استان همدان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار