محمدعلی پورمختار در شورای اداری شهرستان بهار، با بیان اینکه جاده‌ها از لحاظ آنتن دهی وضعیت خوبی ندارند و این مساله برنامه ریزی ویژه‌ای می‌خواهد، اعلام کرد: هفته گذشته از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سفر به همدان دعوت کردیم و وی دعوت ما را پذیرفت و مقرر شد که قبل از سفر با او جلسه‌ای در وزارتخانه برای صدور دستور درخواست‌ها برگزار شود.
کد خبر: ۷۶۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 05 August 2019
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز زندگی مردم را وابسته به مخابرات دانست و گفت: در حوادث و سوانح، ارتباطات نقش مهمی را در نجات جان افراد ایفا می‌کند و توقعات بجای مردم در شهر‌ها و روستا‌ها ایجاب می‌کند که با سرعت بیشتری کیفیت خدمات دهی را ارتقا داده و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قول ایجاد ۱۵۰ هزار شغل با تکیه بر بستر مخابرات را داده است، باید ببینیم ظرفیت شهرستان بهار در این زمینه چگونه است و چطور می‌شود چنین مشاغلی را ایجاد کرد.

وی افزود: شهرستان بهار دارای جوانان توانمند و حائز رتبه و موفق در این زمینه است و ما باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

پورمختار با بیان اینکه حداکثر جمعیت شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ را جمعیت روستا نشین تشکیل می‌دهد، افزود: ۵۵ درصد جمعیت شهر بهار و ۸۰ درصد از شهر کبودراهنگ ساکن روستا هستند و اگر در پی حفظ روستانشینی یا به دنبال ایجاد زمینه بازگشت روستائیان از شهر‌ها به زادگاه شان هستیم، باید به زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیش از پیش توجه شود و تا پایان برنامه ششم توسعه ث، شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی روستا‌ها باشیم و امیدوارم آثار آن در عمل ملموس‌تر باشد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت تشریح کرد: در رابطه با خدمات شرکت همراه اول و ایرانسل در برخی روستا‌ها که دارای اینترنت هستند، عملا اینترنت قابل بهره برداری وجود ندارد و نیاز است که اقدامات بهتری از سوی این سازمان صورت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار