در بورس منطقه ای همدان تعداد ۲۵ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۳۹۴ سهم متعلق به ۲۱۷ شرکت به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۴۹ ریال مبادله شد که ۴۱ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۹ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۷۶۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 04 August 2019
 در هفته منتهی به تاریخ ۹۸/۰۵/۹ بیش از ۱۰ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۴۲ هزار میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

به گزارش تابناک همدان، در بورس منطقه‌ای همدان هم این هفته، تعداد ۲۵ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۳۹۴ سهم متعلق به ۲۱۷ شرکت به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۴۹ ریال مبادله شد که ۴۱ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۹ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

تا پایان هفته گذشته شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیرمثبت و شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه گذاری ملی ایران بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند.

همچنین سایپا، بانک تجارت و فولاد مبارکه اصفهان پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

در پایان شایان ذکر است، شاخص کل بورس در هفته منتهی به تاریخ ۹۸/۰۵/۹ معادل ۲۵۴،۴۴۵ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۱،۵۸۱ واحد افزایش یافت و همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۸۲ واحد افزایش به رقم ۳،۳۷۴ واحد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار