حسین متین اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس سه پروژه راه‌های اصلی و مهم شهرستان نهاوند در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفتند و اکنون این پروژه‌ها فعال هستند.
کد خبر: ۷۶۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 21 July 2019
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: سه محور مهم و حادثه‌خیز نهاوندبا قرار گرفتن در ردیف اعتبارات ملی، ساماندهی می‌شوند.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل محور نهاوند_آورزمان_ ملایر، محور نهاوند_ بروجرد و محور نهاوند_ فیروزان است که در حال حاضر این پروژه‌ها در دست اقدام قرار دارند و کار در این محور‌ها به خوبی پیش می‌رود.

متین افزود: این سه محور از محور‌های اصلی شهرستان و بسیار حادثه‌خیز هستند و ساماندهی این محور‌ها از مطالبات مهم و دیرینه مردم نهاوند است.

وی عنوان کرد: محور نهاوند_ آورزمان_ ملایر به طول هشت کیلومتر و اعتبار آن ۸۰ میلیارد ریال است و در حال حاضر این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سر عشوند به سمت نهاوند به طول د‌و کیلومتر قیرپاشی آن انجام شده و به زودی این قسمت آسفالت می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بیان کرد: پروژه محور نهاوند_ بروجرد به طول سه کیلومتر و اعتبار آن ۵۰ میلیارد ریال است و این پروژه نیز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

متین گفت: پروژه محور نهاوند_ فیروزان نیز به طول ۶ کیلومتر و اعتبار آن ۱۴۱ میلیارد ریال است و این پروژه اکنون حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس در حال حاضر ۲۴ پروژه راه و شهرسازی در نهاوند فعال است که پس از انقلاب در تاریخ نهاوند بی‌سابقه است.

متین در ادامه با اشاره به اینکه مجوز و اعتبار لازم برای بهسازی ۷۶ کیلومتر محور روستایی نهاوند در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این ۷۶ کیلومتر شامل دو پروژه راه‌های فرعی و ۱۴ پروژه راه‌های روستایی شهرستان است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های راه‌های فرعی شامل دو پروژه مهم راه نهاوند_گیان به طول ۱۷ کیلومتر با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دهفول_ برزول_ فارسبان به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال است، ابراز کرد: در حال حاضر این دو پروژه در حال اجرای مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند عنوان کرد: از این پروژه‌ها پنج پروژه در دست اقدام قرار دارد، ۹ پروژه برای انتخاب پیمانکار برای بار دوم به مناقصه گذاشته شده و چهار پروژه نیز در دست مطالعه قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار