رئیس جهاد کشاورزی استان همدان گفت: وضعیت ذخیره مرغ استان مطلوب است به طوری که بیش از ۱۷۰ تن ذخیره داریم.
کد خبر: ۷۶۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 21 July 2019
منصور رضوانی‌جلال با بیان اینکه تعیین قیمت مرغ با سازمان صمت و تامین مرغ بر عهده جهاد کشاورزی است گفت: وضعیت ذخیره مرغ استان مطلوب است به طوری که بیش از ۱۷۰ تن ذخیره داریم.

به گزارش فارس، رضوانی‌جلال در رابطه با وضعیت قیمت مرغ در بازار با بیان اینکه رئیس تنظیم بازار رئیس سازمان صمت است و تعیین قیمت مرغ نیز با این مجموعه اظهار کرد: فقط تامین مرغ بر عهده جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان کمبود مرغ وجود ندارد، قیمت این محصول در بازار را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان دانست و افزود: پشتیبانی امور دام مرغ را تا قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان مطابق با خط یک و خط دو خریداری می‌کند.

وی در ادامه در رابطه با قیمت سیب زمینی با بیان اینکه برداشت این محصول شروع شده است افزود: ۴۰۰ هزار تن پایه سیب زمینی تابستانه داریم که با ورود آن به بازار قیمت‌ها کاهش خواهد داشت.

رضوانی‌جلال با بیان اینکه به دلیل وقفه در برداشت محصول سیب زمینی افزایش قیمت داشت افزود: برداشت سیب زمینی در همدان و سایر استان‌ها به دلیل سیل به تاخیر افتاد و این وقفه ایجاد شده عدم عرضه را در پی داشت و عدم عرضه باعث افزایش قیمت شد.

وی با بیان اینکه عرضه و تقاضا در تعیین قیمت محصولات تعیین‌کننده است ادامه داد: به هر میزان عرضه زیاد شود قیمت پایین آمده و تعادل پیدا می‌کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار