محمدرضا جوادی با بیان اینکه پویش فصل گرم کتاب از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد، افزود: این پویش که فصل گرم کتاب نام‌گذاری شده است، با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی با بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی و نمایش اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۶۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 21 July 2019
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ۳۸ برنامه پویش «فصل گرم کتاب» در تابستان امسال در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جوادی با بیان اینکه فصل تابستان از مهمترین زمان‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان است که فرصتی مناسب برای ارائه برنامه‌های فرهنگی فراهم کرده است، اظهار کرد: کانون به‌عنوان یک سازمان متولی در غنی‌سازی اوقات فراغت، وظیفه دارد تا خدمات فرهنگی، هنری و ادبی خود را در ایام فراغت کودکان و نوجوانان عرضه کند بر همین اساس، پویش فصل گرم کتاب در تابستان سال ۹۸ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پویش فصل گرم کتاب از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد، افزود: این پویش که فصل گرم کتاب نام‌گذاری شده است، با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی با بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی و نمایش اجرایی می‌شود.

جوادی با بیان اینکه این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان برپا شده است و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان» و «تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی)» تأکید دارد، عنوان کرد: پویشی است که تابستان امسال ایستگاه‌های کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به درون بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضا‌های عمومی برده است.

وی با بیان اینکه ۳۸ برنامه پویش فصل گرم کتاب در تابستان امسال برگزار خواهد شد، گفت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این ایستگاه‌ها ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به معرفی کانون، عرضه‌ی خدمات فرهنگی، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان و جذب عضو نیز می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار