سرهنگ فیروز سرخوش نهاد بیان کرد: بانویی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا مرکز همدان مراجعه و از مزاحمت اینترنتی فردی ناشناس خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 13 July 2019
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: فردی که در فضای مجازی تلگرام اقدام به ارسال تصاویر مستهجن برای یکی از بستگان کرده بود دستگیر و با حکم قاضی روانه زندان شد.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده، با اقدام‌های فنی و کارشناسان پلیس فتا عامل مزاحمت شناسایی، دستگیر و مشخص شد که این فرد برای زن برادر همسر سابق خود ایجاد مزاحمت می‌کرد.

رئیس پلیس فتا همدان توضیح داد: این فرد در بازجویی‌ها مدعی شد که با همسر سابق خود زندگی خوبی داشتند، اما دخالت‌های زن داداش همسرش موجب بروز اختلاف بین آن‌ها و در نهایت طلاق شد.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: این فرد برای انتقام جویی، اقدام به ایجاد یک پروفایل و ارسال پیام‌ها و تصاویر مستهجن و مبتذل برای این زن می‌کند.

وی تاکید کرد: ایجاد مزاحمت در بستر فضای مجازی با هر انگیزه‌ای جرم تلقی شده و پلیس با مجرمان طبق قانون برخورد می‌کند.

سرهنگ سرخوش نهاد از کاربران فضای مجازی خواست در صورت مواجهه با هر گونه مزاحمت اینترنتی آن را از طریق سایت پلیس فتا WWW.CYBERPOLICE.IR بخش مرکزی فوریت‌های سایبری لینک گزارش‌های مردمی با این مجموعه در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار