سینمافلسطین همدان اکنون سه فیلم «ایکس لارج»، «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» را برای اکران دارد.
کد خبر: ۷۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 13 July 2019
مدیر امور سینمای حوزه هنری همدان گفت: دو فیلم در حال اکران «ما همه با هم هستیم» و «شبی که ماه کامل شد» پرمخاطب‌ترین فیلم در همدان هستند.

به گزارش فارس، «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی در سانس‌های ۱۱:۴۵، ۱۵:۱۵ و ۱۹:۱۵ در سانلن یک سینما فلسطین اکران خواهد شد.

«سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی در سانس‌های ۱۰، ۱۳:۳۰، ۱۷:۱۵ و ۲۱ در سالن یک این سینما و فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در سانس‌های ۱۰:۱۵، ۱۲:۳۰، ۱۵، ۱۷:۳۰ و ۲۰ سالن دو سینما قدس اکران می‌شود.

در سینما قدس نیز «زهرمار» به کارگردانی سیدجواد رضویان در دو سانس ۱۲ و ۲۱، «شبی که ماه کامل شد» در سانس‌های ۱۴ و ۱۶:۳۰، «ما همه با هم هستیم» در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۴:۴۵، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ و «تگزاس ۲» در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۶:۳۰ و ۱۹ اکران می‌شود.

مدیر امور سینمای حوزه هنری همدان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در حال حاضر فیلم‌های در حال اکران همزمان با تهران در همدان به نمایش درمی‌آید و مخاطبان نیز تقاضای اکران همزمان را دارند.

سعید شرفی با بیان اینکه سینما‌ها بعد از ماه رمضان با افزایش مخاطب مواجه بودند بیان کرد: در حال حاضر دو فیلم در حال اکران «ما همه با هم هستیم» و «شبی که ماه کامل شد» پرمخاطب‌ترین فیلم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار