امیر خجسته با بیان اینکه مشکل امروز کشور ادغام و یا انتزاع وزارتخانه‌ها نیست اظهار کرد: ابتدا باید بررسی کرد که چرا وزارت بازرگانی و صنایع و معادن با یکدیگر ادغام شدند که امروز سخن از انتزاع آن‌ها به میان می‌آید؟
کد خبر: ۷۶۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 13 July 2019
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ما را مدیریت جهادی برطرف می‌کند و ممکن است با تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنایع و معادن مشکلات باقی بماند و معضلی حل نشود.

به گزارش فارس، وی افزود: مشکل ما را مدیریت جهادی برطرف می‌کند و ممکن است با تفکیک بازرگانی از صنایع و معادن مشکلات باقی بماند و معضلی حل نشود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازار نیاز به برنامه ریزی، مدیریت و نظارت مطلوب دارد که می‌تواند در همه شرایط اعمال شود.

وی با بیان اینکه صنایع و معادن مقوله‌های سنگین و اساسی هستند که باید با دقت برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود ادامه داد: جنس صنعت و معدن با بازرگانی متفاوت است که توفیق در آن نیازمند اعمال مدیریت جهادی است.

خجسته تأکید کرد: باید با مدیریت جهادی مانع از سوء استفاده برخی از سودجویان شد و با در نظر گرفتن منافع مردم سیاست‌های تنظیم بازار را تدوین و اجرا کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مسأله انتزاع وزارت بازرگانی از وزارت صنایع و معادن مسأله اصلی ما نیست و به نظر نمی‌رسد بتواند مشکلی را برطرف کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار