حجت الاسلام احد آزادیخواه در این رابطه با اشاره به مشکلات پروژه ۴۳۲ واحدی دژچنار و تحویل آن به شرکتی دیگر، از اخذ موافقت اولیه برای افزایش سقف تسهیلات از ۴۰۰ میلیون ریال به ۴۵۰ میلیون ریال برای متقاضیان این واحد‌ها در این نشست خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 13 July 2019
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی که نمایندگان ملایر، شهردار و رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر داشتند، مشکلات مساکن مهر و مسکن ۴۳۲ واحدی دژچنار این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی محوطه سازی و ترانشه برداری مساکن مهر ملایر را از موضوعات مورد بررسی در این نشست برشمرد و گفت: در این زمینه مهندس مهرآبادی قول مساعد داد ۱۰۰ میلیارد ریال از محل تهاتر زمین و نقدینگی از یارانه مسکن تامین کند.

آزادیخواه افزود: برای تکمیل مسجد مسکن مهر ملایر نیز مبلغی مصوب و دستور داده شد که از طریق فروش زمین‌های در اختیار طی دو مرحله انجام شود.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همچنین در نشستی با معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی موضوع اختصاص ۵۵۰ تن قیر حواله سال ۹۸ سهمیه شهرداری ملایر مطرح شد که موافقت آن در این جلسه اخذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار