سعید کتابی افزود: شهرستان ملایر درزمینه استفاده از دوربین‌های مداربسته جزء شهرستان‌های پیش رو است و در برخی روستا‌ها هم دوربین‌های مداربسته نیز نصب‌شده است.
کد خبر: ۷۶۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 13 July 2019
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه شورا‌ها و دهیاران در خصوص کشت شاهدانه و خشخاش بر اساس قانون وظیفه دارند تا دستگاه‌های ذی‌ربط را مطلع کنند، گفت: کشت شاهدانه و خشخاش جرم محسوب می‌شود و در صورتی که این اطلاع رسانی به موقع صورت نگیرد به لحاظ قانونی مشکلاتی را برای افراد ایجاد می‌کند. 

به گزارش ایسنا، کتابی در جلسه دوره آموزشی ممنوعیت کشت گیاهان مخدر که ویژه دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان ملایر برگزار شد، افزود: وضعیت ملایر در شاخص‌های امنیتی وضعیت مطلوبی است و باید تلاش شود تا این وضعیت حفظ و ارتقا داشته باشد. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: کار در حوزه مواد مخدر سخت است و نیاز به روحیه جهادی دارد، همچنین تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها، اقشار مختلف مردم، اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران می‌تواند امنیت پایدار را به دنبال داشته باشد. 

کتابی تصریح کرد: هدف جلسه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی است و می‌طلبد تا اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز این پیام‌ها و آموزش‌ها را به روستاییان عزیز انتقال دهند. 

معاون فرماندار ملایر ادامه داد: دهیاران شرح وظایف گسترده‌ای در روستا‌ها دارند و در سطح روستا‌ها تلاش‌های زیادی رادارند و لازم است تا مدیران دستگاه‌ها همکاری لازم با آن‌ها داشته باشند. 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر با اجرای طرح کرامت به‌عنوان شهرستان پایلوت اقدامات خوب فرهنگی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: بیشتر اقدامات در طرح کرامت فرهنگی و آموزشی بود که گستره وسیعی از اقشار مختلف مردمی را در شهرستان تحت پوشش خود قرارداد. 

کتابی با بیان اینکه مواد مخدر صنعتی متعدد در جامعه وجود دارد، اظهارکرد: لازم است تا اعضای شورا و دهیاران و حتی خانواده‌ها از وجود این مواد آگاهی داشته تا بتوانند در صورت مشاهده برخورد لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از گیاهان مخدر فرآورده‌های زیادی تولید می‌شود که می‌تواند بنیاد خانواده‌ها را نابود سازد و به افراد آسیب جدی وارد کند، افزود: سرقت نیز می‌تواند تبعات زیادی ازجمله مشکلات زیان بار اقتصادی و بار روانی و اجتماعی بر افراد را به دنبال داشته باشد. 

معاون فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه نیاز است تا دستگاه‌ها و مردم تعامل و همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانیم از بروز سرقت جلوگیری کنیم، افزود: درخواست ما، تجهیز پاسگاه‌ها به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در شهرستان است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار