مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآوری کرد: بیمارستان‌های همدان به زبان‌های انگلیسی، کردی و عربی مجهز شده اند و سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران با محوریت گردشگری سلامت و جذب دانشجوی خارجی راه اندازی شده و پرسنل مجموعه مستقر در بیمارستان‌ها به محض ورود بیمار خارجی ارتباط برقرار می‌کنند و خدمات ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 11 July 2019
مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: زیرساخت‌های توسعه گردشگری سلامت در استان همدان مهیا شده است.

به گزارش مهر، ویدا سمیعی در حاشیه برگزاری کارگاه‌های مجموعه هتلداری و گردشگری غرب کشور در همدان با بیان اینکه مرکز هتلداری و گردشگری غرب کشور یک مجموعه کارامد در بحث گردشگری است، گفت: گردشگری سلامت در استان همدان با ۴ بیمارستان شامل بیمارستان‌های بوعلی، بعثت، قلب فرشچیان و آتیه تامین اجتماعی و ۲ کلینیک که جراحی محدود هستند و یک کلینک دندانپزشکی و یک آزمایشگاه تخصصی فعال است.

ویدا سمیعی اضافه کرد: این بخش‌ها به عنوان یک مجموعه در جهت توسعه گردشگری سلامت و معرفی پتانسیل‌های گردشگری سلامت در استان همدان فعال هستند.

مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در این زمینه و برای توسعه گردشگری سلامت طی سال گذشته فعالیت‌های مختلفی در استان همدان در راستای تکمیل زیرساخت‌ها انجام شده است.

سمیعی گفت: اتاق‌های وی آی پی و تیم‌های آی پی دی برای جذب بیماران خارجی تشکیل شده که امیدواریم در این راستا خدمتی در جهت ارزآوری در استان همدان صورت گیرد.

وی یادآوری کرد: بیمارستان‌های همدان به زبان‌های انگلیسی، کردی و عربی مجهز شده اند و سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران با محوریت گردشگری سلامت و جذب دانشجوی خارجی راه اندازی شده و پرسنل مجموعه مستقر در بیمارستان‌ها به محض ورود بیمار خارجی ارتباط برقرار می‌کنند و خدمات ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار