احسان صباغی اظهار داشت: پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو با هدف کاهش استفاده از خودرو‌های تک‌سرنشین، افزایش سرانه ورزش همگانی و جلوگیری از آلودگی هوا در کشور شکل گرفته است.
کد خبر: ۷۶۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 11 July 2019
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان گفت: به منظور جایگزینی حمل و نقل پاک به جای خودرو، شهر همدان به پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست.

به گزارش تسنیم،وی افزود: شهر همدان نیز به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک به جای خودرو نیز در همدان جا بیفتد.

صباغی عنوان کرد: به همین منظور در روز‌های سه‌شنبه هر هفته همایش دوچرخه‌سواری از میدان قائم تا بلوار جوان راس ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش هفتگی به همت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان و حمایت‌های دفتر حمل و نقل استانداری، تشکل‌های مردمی و پلیس راهنمایی و رانندگی همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان با اشاره به این که انتظار داریم همشهریان عزیز از این همایش استقبال کنند گفت: پیوستن شهر همدان به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو و برگزاری همایش هفتگی دوچرخه سواری سبب کاهش ترافیک در سطح شهر و بهره‌مندی شهروندان از هوای پاک می‌شود.

صباغی تاکید کرد: با بانک‌های طرف قرارداد با شهرداری هماهنگ شده است به افرادی که به هر دلیلی توانایی خرید دوچرخه را ندارند وام کم بهره برای خرید دوچرخه تعلق بگیرد.

وی با اشاره به کلانشهر بودن همدان تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان همدانی کاهش ترافیک شهری و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی حاصل از دود خودرو در دستور کار مجموعه شهرداری همدان قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار