آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه در مبارزه با مفسد رافت ممکن نیست خاطرنشان کرد: نباید مفسدین در عرصه‌های مختلف احساس امنیت کنند، وقتی مردم مطالبه‌گری کرده و مسؤولان پاسخگو باشند، زمینه مناسب برای مقابله با مفسدان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 11 July 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: مسؤولان گزارش عملکرد مبارزه با فساد را به مردم ارائه دهند.

به گزارش فارس ، آیت‌الله شعبانی در جلسه ارائه گزارش عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس توسط امیر خجسته، رئیس این فراکسیون که پیرو مطالبه‌گری نماینده، ولی فقیه در استان انجام می‌شد اظهار کرد: اگر فساد در یگ جامعه رواج یابد، اعتماد عمومی سلب خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مجلس نظارت بر حسن انجام امور است گفت: بر عملکرد مجلس شورای اسلامی گلایه‌مندی‌های وجود دارد، اگرچه اقدامات فردی خوبی نیز صورت گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی قابل نقد است که می‌توان نسبت به آن ورود کرد گفت: این جلسه می‌تواند فتح بابی باشد تا مسؤولان به مردم گزارش دهند در حوزه مبارزه با فساد چه عملکردی داشتند؟

وی این اتفاق را زمینه ایجاد اعتماد بین مردم و تقویت آن دانست و اظهار کرد: مطالبه‌گری برای مبارزه با فساد امری مهم است تا مسؤولان به مردم پاسخگو باشند.

شعبانی ادامه داد: امید است حداقل در استان همدان همه مسؤولان و متولیان مبارزه با فساد در مقابل مردم پاسخگو بوده و به جامعه گزارش دهند.

امام جمعه همدان ضمن اینکه از همه نمایندگان مجلس دعوت کرد در چنین نشست‌هایی شرکت کنند از رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکر کرد و افزود: امیدواریم این مسأله فتح باب ارائه گزارش مبارزه با فساد از سوی مسؤولان به مردم باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار