نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی که از ۲۴ تیر ماه کار خود را آغاز می‌کند و تا ۲۹ همان ماه با حضور ۹۵ شرکت کننده از استان‌های خراسان‌رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، کردستان، اردبیل، قم، تهران و همدان درفضایی افزون بر ۵۰۰۰ متر مربع و درسالن‌های ابن‌سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 11 July 2019
نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و دهمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری درمحل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

به‌گزارش ایسنا، منطقه همدان،تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و همچنین حضور محصولات ایرانی و برند‌های معتبر از مزایای این نمایشگاه است که می‌تواند خریداران را در انتخاب کالای مناسب و دلخواه یاری رساند.

این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت کنندگان خواهد شد و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا پا به‌پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

ارائه شیوه‌های نوین بازاریابی و توزیع نیز از مواردی است که نام‌های معتبر جهانی را وا می‌دارد که در نمایشگاه‌هایی این چنینی شرکت کرده و بازار ایران را برای عرضه کالای خود مناسب و مطلوب بدانند.

گفتنی است؛ ساعات بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۲ و در روز جمعه ۱۰ تا ۲۲ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار