رئیس سازمان نظام پزشکی همدان در پایان یادآور شد: رفتن پزشک رئیس کتابخانه مرکزی از همدان هیچ خللی در اجرای حکم وارد نمی‌کند.
کد خبر: ۷۶۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 07 July 2019
علیرضا مدرکیان گفت: پزشکی که در مرگ رئیس کتابخانه مرکزی همدان پس از زایمان دخیل بود، از استان رفت.

به گزارش ایسنا، مدرکیان مطرح کرد: پزشک معالج «منصوره حسینی‌شعار» رئیس کتابخانه مرکزی همدان که در آذرماه سال گذشته در مرگ این مادر پس از زایمان دخیل بود، چندی پیش برای همیشه از استان سفر کرد و دیگر طبابتی در این شهر ندارد.

وی در رابطه با حکم قصور این پزشک تصریح کرد: در مرحله تجدیدنظر حکم ۳ ماه تعلیق این پزشک خاطی از طبابت صادر و میزان ۸۰ درصد از تقصیر متوجه او شد.

مدرکیان با اشاره به اینکه طبق آئین نامه، کلیه احکام پزشکی در هر نقطه از کشور قابل اجرا است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پرونده قصور این پزشک در شورای عالی انتظامی در دست بررسی است در صورت قطعیت حکم، پزشک معالج در هر نقطه از کشورتا ۳ ماه اجازه طبابت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شکایت خانواده مرحومه و پزشک، این پرونده در شورای انتظامی عالی در دست بررسی است و در صورت ایراد، حکم نیز تغییر می‌یابد.

مدرکیان با بیان اینکه ممنوعیت طبابت در صورت تأیید حکم در تمام شهر‌های کشور قابل اجرا است، عنوان کرد: بر اساس آئین نامه ممکن است استثنائاتی مبنی بر طبابت پزشک در برخی از شهر‌ها در حکم لحاظ شود.
گفتنی است؛ ۲۱ آذرماه سال ۹۷ منصوره حسینی‌شعار، رئیس کتابخانه مرکزی همدان که حدودا ۳۵ ساله بود، پس از تولد نخستین فرزندش به علت قصور پزشکی در بیمارستان بوعلی همدان جان باخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار