مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از شهروندان همدانی خواست تا قبل از مهلت تعیین شده یک بار با کارت سوخت خود سوخت گیری کنند و کلیه دارندگان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها به منظور کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت هوشمند سوخت خود تا قبل از ۲۰ مرداد ۹۸ ملزم به سوختگیری با کارت اختصاص یافته به آن وسیله نقلیه هستند.
کد خبر: ۷۶۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳ 07 July 2019
آمادگی جایگاه‌های سوخت منطقه همدان در تأمین سوخت مسافران تابستان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از شهروندان همدانی خواست تا قبل از مهلت تعیین شده یک بار با کارت سوخت خود سوخت گیری کنند.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی این شرکت، امین روستایی با اعلام مطلب بالا گفت: کلیه دارندگان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها به منظور کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت هوشمند سوخت خود تا قبل از ۲۰ مرداد ۹۸ ملزم به سوختگیری با کارت اختصاص یافته به آن وسیله نقلیه هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی کارت سوخت به آدرس سایت www.niopdc.ir مراجعه و راهکار رفع مشکل را دریافت کنند.

روستایی با اشاره به آمادگی کلیه جایگاه‌ها و مجاری تک و دو منظوره سوخت در استقبال از میهمانان و مسافران تابستانی افزود: ذخیره سازی کافی فرآورده در انبار‌های نفت و نظارت مستمر و مطلوب بر عرضه کنندگان جزو اولویت‌های شرکت بوده و به جد در دستور کار است.

وی خاطرنشان ساخت: تیم‌های کنترل کمی و کیفی منطقه به طور روتین و تصادفی در جایگاه حضور یافته و تحویل فرآورده استاندارد به شهروندان را به عنوان رکن اصلی رعایت حقوق مصرف کنندگان پایش می‌کنند.

مدیر منطقه همدان در خاتمه ضمن تاکید بر مدیریت مصرف بهینه سوخت به عنوان راهکاری برای کمک به اقتصاد خانواده یادآور شد: شماره تلفن ۰۹۶۲۷ به طور ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نقطه نظرات پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار