دبیر جشنواره شهروندان برگزیده گفت: ایجاد روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، حس تعلق خاطر به شهر، قانون‌پذیری و اخلاق‌مداری در شهروندان، مهمترین گام در مسیر پیشبرد اهداف مدیریت شهری است که برگزاری این جشنواره، ما را به این هدف مهم نزدیک‌تر خواهد ساخت و شهروندان برگزیده با مشارکت خود در تحقق شهری پایدار، یاری رسان مدیریت‌شهری خواهند بود.
کد خبر: ۷۵۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 04 July 2019
دبیر جشنواره شهروندان برگزیده گفت: جشنواره شهروندان برگزیده به عنوان مشق مردم‌سالاری در راستای مشارکت هر چه بیشتر شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی آنان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تابناک همدان از"کمیته اطلاع رسانی جشنواره شهروندان برگزیده همدان" سعید خوشبخت افزود: ایجاد روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، حس تعلق خاطر به شهر، قانون‌پذیری و اخلاق‌مداری در شهروندان، مهمترین گام در مسیر پیشبرد اهداف مدیریت شهری است که برگزاری این جشنواره، ما را به این هدف مهم نزدیک‌تر خواهد ساخت و شهروندان برگزیده با مشارکت خود در تحقق شهری پایدار، یاری رسان مدیریت‌شهری خواهند بود.

وی تصریح کرد: محوراصلی این رویداد فرهنگی و اجتماعی که مجری آن مدیریت شهری به‌ویژه  سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است، ایجاد روحیه شادابی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان همدانی خواهد بود.
 
خوشبخت با اشاره به فرایند اجرای جشنواره خاطر نشان ساخت: فرآیند اجرای جشنواره شهروندان برگزیده همدان با ایجاد اتاق فکر و تشکیل کمیته‌های تخصصی اجرایی، علمی داوری و اطلاع رسانی نمونه بارزی در کشور محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه تبلیغات گسترده جشنواره شهروندان برگزیده در سطح شهر همدان با هدف آگاه‌سازی شهروندان از فرآیند برگزاری جشنواره آغاز شده است، افزود: تمام تلاش تیم جشنواره بر این است تا شهروندان برگزیده حوزه مدیریت شهری را به جامعه شهری بشناساند.

 لازم به ذکر است؛ شهروندان گرامی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۸ از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۲۰ تیرماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه کنند و همچنین هر شب ساعت ۲۲ الی ۲۳،  در شبکه صداوسیمای مرکز همدان (ویژه‌برنامه شب‌های هگمتانه) می توانند دنبال کنید.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار