محمدباقر سلگی از کشف انبار اموال مسروقه در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی دقیق توسط مأموران کلانتری ۱۱ و هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضائی، انباری دارای انواع اموال مسروقه در این شهرستان شناسایی شد.
کد خبر: ۷۵۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 24 June 2019
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف انبار اموال مسروقه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و دستگیری چهار متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، وی گفت: در بازرسی صورت گرفته تعداد ۱۱ دستگاه کف‌کش، انواع کابل فشار قوی و ۳۰۵ متر سیم برق، دو دستگاه پروژکتور، دو دستگاه کنتور برق، سه دستگاه موتورجوش، ۱۵ متر شلنگ هوا برش، یک دستگاه فرز برقی، ۱۱ دستگاه فارسی‌بر، چهار دستگاه دینام، یک دستگاه کپسول ال پی جی، چندین عدد زاپاس چراغ رینگ و قفل فرمان خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه چهار متهم در این ارتباط دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند افزود: ارزش ریالی این اقلام حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی با تقدیر از مشارکت شهروندان در اعلام موارد مشکوک تصریح کرد: توانمندی پلیس ملایر منوط به افزایش این همکاری است و به منظور ارتقای ضریب امنیت این خطه شهیدپرور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار