لیلا امیدی هم با بیان اینکه از بین ۱۰ هزار دانش آموز ابتدایی اسدآبادی در سال‌های گذشته ۹۰ نفر بازمانده از تحصیل شناسایی و ۷۶ نفر از این دانش آموزان دوباره به برای تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ نفر از ۹۰ دانش آموز شناسایی شده به علت معلولیت جسمی و مهاجرت از تحصیل بازمانده اند.
کد خبر: ۷۵۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 24 June 2019
سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: بر اساس سرشماری سال ۹۵ و خوداظهاری افراد، ۴.۵ درصد افراد ۱۰ تا ۴۹ سال این شهرستان بی‌سواد هستند.

به گزارش ایسنا، امیدی در شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: سهمیه سال گذشته این شهرستان برای سوادآموزی ۳۲۰ نفر بوده که از این میزان سهمیه ۱۸۰ نفر تحت پوشش قرار گرفته و از نعمت و سواد نوشتن و خواندن برخوردار شدند.

وی در ادامه پوشش تحصیلی ابتدایی کشور را به صورت میانگین ۹۸ درصد برشمرد و افزود: در حال حاضر پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی در استان همدان و اسدآباد ۹۹ درصد است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم با بیان اینکه از بین ۱۰ هزار دانش آموز ابتدایی اسدآبادی در سال‌های گذشته ۹۰ نفر بازمانده از تحصیل شناسایی و ۷۶ نفر از این دانش آموزان دوباره به برای تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ نفر از ۹۰ دانش آموز شناسایی شده به علت معلولیت جسمی و مهاجرت از تحصیل بازمانده اند.

غلامرضا همایی لطیف همچنین بستن مبادی بی‌سوادی را یکی از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی طرح خودآموز نهضت، طرح تشویقی و مشوق‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان برای بستن مبادی بی‌سوادی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار