کارگاه آموزش طراحی صحنه باحضور استاد «پیام فروتن» از اساتید مطرح دانشگاه تهران و طراح صحنه برجسته کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 24 June 2019
انجمن هنر‌های نمایشی استان همدان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اقدام به برگزاری نخستین کارگاه آموزشی «طراحی صحنه» در همدان کرده است.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی همدان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به شرایط و ضوابط حضور در این دوره بیان کرد: اولویت ثبت نام و حضور در این دوره با کارگردانان و طراحان صحنه دارای رزومه مرتبط است.

کیانوش بهروزپور ادامه داد: حضور هنرمندان با سابقه بیش از ۱۰ سال در این دوره بعد از ثبت نام مشروط به بودن فضای کافی در کارگاه خواهد بود.

بهروزپور با اشاره به اینکه هفتم تیرماه آخرین مهلت ثبت نام در این کارگاه است، افزود: ارتقاء سطح علمی کارگردانان و طراحان صحنه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی زمان برگزاری کارگاه را ۱۰ تا ۱۲ تیرماه به مدت سه روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در مجتمع شهیدآوینی شهر همدان اعلام کرد و گفت: هزینه ثبت نام در این دوره برای هر نفر ۲۵ هزار تومان خواهد بود و در اتمام دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی همدان در پایان برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه نمایشی را تأثیرگذار دانست و از علاقمندان واجد شرایط در این دوره آموزشی درخواست کرد با مراجعه به دفتر انجمن هنر‌های نمایشی نسبت به ثبت نام در دوره‌های مذکور اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار