مجید فروتن گفت: برگزاری تئاتر خیابانی، نمایشگاه کتاب، نمایش آثار هنری متناسب با فرهنگ رضوی، خوشنویسی، نمایش فیلم و نمایش عکس و در کنار آن سلسله‌نشست‌ها و گردهمایی تخصصی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته فرهنگ رضوی است.
کد خبر: ۷۵۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 18 June 2019
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هفته فرهنگ رضوی از ۱۳ تا ۲۰ تیرماه در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، فروتن از برگزاری هفته فرهنگ رضوی در همدان خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی همزمان با دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری تئاتر خیابانی، نمایشگاه کتاب، نمایش آثار هنری متناسب با فرهنگ رضوی، خوشنویسی، نمایش فیلم و نمایش عکس و در کنار آن سلسله‌نشست‌ها و گردهمایی تخصصی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته فرهنگ رضوی است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه امسال جشنواره رضوی در همدان در یک رشته خاص برگزار نمی‌شود بیان کرد: با توجه به گستردگی کار و طبق هماهنگی با بنیاد امام رضا (ع) مقرر شد برنامه‌های دهه کرامت در قالب «هفته فرهنگ رضوی» برگزار شود.

وی با بیان اینکه روز اول هفته رضوی افتتاحیه همراه با برگزاری مراسم دختران آفتاب است افزود: نشست ادبی، نشست کتابخوانی با موضوع امام رضا، نشست قصه‌گویی برای کودکان، نشست هیات‌های مذهبی و برنامه موسسات قرآنی با محوریت امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌هاست.

فروتن با اشاره به اینکه همه برنامه‌ها در محوطه مجتمع فرهنگی آوینی برگزار می‌شود افزود: تئاتر و انیمیشنی در این ایام به نمایش گذاشته می‌شود که با موضوع امام رضا (ع) ویژه کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار