سیدمحمدرضا میرصفدری درباره تغییر ساعات اداری در استان همدان، اظهار کرد: طبق ماده ۸۸ قانون، هیچ خدشه‌ای نباید به ساعات اداری وارد شود و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند هفته‌ای ۴۴ ساعت کار را رعایت کنند، اما آغاز و پایان کار می‌تواند مطابق شرایط موجود تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۷۵۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 18 June 2019
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان درباره تغییر ساعت کاری ادارات استان به علت افزایش دما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی گفت: با توجه به هوای معتدل استان همدان، تغییر ساعت کاری ادارات راهگشا نبوده و اجرایی نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نامه‌ای از وزارت کشور ارسال شده که استان‌هایی که شرایط دمایی خاصی را دارند، آغاز و پایان روز کاری آن‌ها تغییر پیدا کند.

معاون استاندار همدان ادامه داد: چنانچه در اجرای این طرح، موضوع صرفه جویی در مصرف برق مطرح است، باید روش‌های دیگر به جای تغییر ساعات اداری درنظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: در تابستان سال گذشته با کنترل اقلام سرمایشی و صرفه جویی در مصرف برق در استانداری، کاهش چشمگیری در مصرف برق را در این نهاد شاهد بودیم.

میرصفدری تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف برق پیشگام باشند تا فعالیت‌های روزمره همشهریان دچار مشکل نشود.

گفتنی است روز گذشته مصطفی رجبی مشهدی - سخنگوی صنعت برق- با بیان اینکه تاکنون اصلاح ساعت اداری ۲۲ استان قطعی شده است به ایسنا گفت: استان‌های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، گلستان، گیلان، ایلام، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، زنجان، یزد، قم، کردستان، همدان، اردبیل، کرمانشاه، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و یک استان دیگر اصلاح خواهد شد. البته ممکن است حدود پنج استان دیگر نیز به استان‌های مذکور اضافه شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار