حسین رجبیان با بیان اینکه نمایشگاه فرش دستباف از ۲ تا ۸ تیرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان برگزار می‌شود، یادآور شد: ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه ۱۶ تا ۲۲ و در روز جمعه به صورت یکسره ۱۰ تا ۲۲ است.
کد خبر: ۷۵۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ 18 June 2019
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش  ایسنا، رجبیان با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه تعداد ۸۰ واحد از شهر‌های همدان، تهران، قم، مشهد، تبریز، بوکان، سنندج، یزد، اصفهان، ارومیه، کاشان، نائین، گنبد کاووس، بروجن، زنجان و کرمان محصولات خود را در فضایی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع فرش و تابلو فرش نفیس تبریز، فرش و تابلو فرش‌های قم، انواع فرش دستباف بیجار، افشار، بوکان، تکاب، شاهیندژ، سقز، یزد، کاشمر، اردکان، انواع گلیم و گبه و یلمه و فرش‌های بختیاری، ترکمن و ... می‌شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را شامل می‌شود.

رجبیان عنوان کرد: در نمایشگاه امسال برنامه‌های ویژه‌ای نیز اجرا می‌شود که رنگ و رویی تازه به این نمایشگاه می‌بخشند که از این برنامه‌ها می‌توان به حضور اتحادیه صنف فرش فروشان و انجمن طراحان قالی استان همدان، ثبت نام و برگزاری دوره‌های قالی بافی و... اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار