ستوده با اشاره به اینکه از ابتدای سال آبی تا کنون ۶۰۴ میلیمتر بارش در استان رخ داده است، یادآور شد: از ابتدای سال آبی تا کنون ۶۰۴ میلیمتر بارش در استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۳۸۹ میلیمتر بود، ۵۵.۵ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۷۵۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 15 June 2019
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه سد خرم‌رود ۲۲.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیش‌بینی شده احداث سد خرم‌رود در سال ۱۴۰۲ به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، ستوده اظهار کرد: پروژه سد خرم‌رود به روش فاینانس داخلی و با ۳۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه قرارداد احداث سد خرم‌رود با بخش خصوصی در سال ۹۶ منعقد شده است، افزود: برای اولین بار است که سد از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و فاینانس داخلی انجام می‌شود.

ستوده خاطرنشان کرد: این سد ۸ میلیون مترمکعب ظرفیت دارد و برای مصرف شرب روستایی و صنعت درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه پروژه از نظر اجرا مشکلی ندارد و پیمانکار خوب کار می‌کند، افزود: تا کنون پیمانکار این پروژه ۳۵ میلیارد تومان آورده داشته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال آبی تا کنون ۶۰۴ میلیمتر بارش در استان رخ داده است، یادآور شد: از ابتدای سال آبی تا کنون ۶۰۴ میلیمتر بارش در استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۳۸۹ میلیمتر بود، ۵۵.۵ درصد افزایش دارد.

ستوده با بیان اینکه میزان بارش‌ها در مقایسه با آمار بلند مدت ۷۰ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی سد‌های استان پر آب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار