آیت‌الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه حضور در بین محیط‌بانان توفیقی برای ما بود اظهار کرد: انصافا شرایط کاری محیط‌بانان در این فضا بسیار سخت است و باید دوری از خانواده و خطرات موجود در طبیعت را نیز به آن اضافه کرد.
کد خبر: ۷۵۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 12 June 2019
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حقوق و مزایای محیط‌بانان نیاز به بازنگری دارد گفت: مسوولان استانی و کشوری به این موضوع توجه کنند.

به گزارش فارس، نماینده، ولی فقیه در استان همدان به مناسبت هفته محیط زیست با حضور در منطقه حفاظت شده خانگرمز شهرستان تویسرکان ضمن عرض خداقوت به محیط‌بانان و فعالان محیط زیست از مناطق حفاظت‌شده نیز بازدید کرد.

آیت‌الله شعبانی با اشاره به اینکه کار در این محیط فیزیکی بسیار سخت و طاقت‌فرساست از مسوولان دعوت کرد در این مکان حضور یابند و از نزدیک سختی کار را ببینند.

وی با بیان اینکه حضور در بین محیط‌بانان توفیقی برای ما بود اظهار کرد: انصافا شرایط کاری محیط‌بانان در این فضا بسیار سخت است و باید دوری از خانواده و خطرات موجود در طبیعت را نیز به آن اضافه کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: در کنار همه این سختی‌ها آنچه ناراحت‌کننده است، حقوق و مزایای این عزیزان است که متاسفانه قابل توجه نیست و نیازمند توجه ویژه مسوولان استانی و کشوری به این موضوع هستیم.

وی به سختی‌های کار محیط‌بانی اشاره کرد و گفت: ما هر چقدر به این عزیزان نزدیک شویم و ارتباط بیشتری با آن‌ها داشته باشیم طبیعتا هم با شرایط کاری ان‌ها آشنا خواهیم شد و هم قدردان زحمات آن‌ها خواهیم بود و در نهایت می‌توانیم بیشتر به ان‌ها خدمت کینم.

شعبانی با تاکید بر توجه ویژه دین اسلام بر حفظ محیط زیست خاطر نشان کرد: امروز محیط زیست یک مساله بسیار جدی است و در اسلام نیز بسیار مورد توجه بوده و در روایات ما مورد اشاره قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار