مصطفی آزادبخت با تأکید بر اینکه دشمن درصدد ناامید کردن مردم است، تصریح کرد: کتاب و کتاب‌خوانی یکی از کار‌های فرهنگی ماندگار است. 
کد خبر: ۷۵۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 12 June 2019
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه دشمن از توانمندی فرهنگی و دیدگاه عدالت محوری ما می‌ترسد، گفت: هر چه بستر‌های فرهنگی‌مان را تقویت کنیم و نوجوانان و جوانان را وارد این عرصه کنیم دشمن را در رساندن به اهدافش ناکام گذاشته‌ایم. 

به گزارش ایسنا، آزادبخت در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید، اظهار کرد: در کشور ما زمانی پزشک متخصص نبود و از پزشک‌های بنگلادش و پاکستانی استفاده می‌کردیم، اما حالا خارجی‌ها در دانشگاه‌های ما درس می‌خوانند که این نشان دهنده پیشرفت ما است. 

وی با تأکید بر اینکه دشمن درصدد ناامید کردن مردم است، تصریح کرد: کتاب و کتاب‌خوانی یکی از کار‌های فرهنگی ماندگار است. 

آزادبخت با اشاره به اینکه دانایی توانمندی می‌آورد، اظهار کرد: مردم ما از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستند و اگر اکنون دشمنی و مقابله دشمنان را می‌بینیم به علت توانمندی ما در عرصه فرهنگی است. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان از فرهنگ غنی اسلام می‌هراسند، افزود: کتاب‌خوانی می‌تواند این جایگاه فرهنگی را بیش‌ازپیش تقویت کرده و ما را دررسیدن به اهداف یاری کند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سال ۱۴۰۰ مسیر ما مشخص‌شده و می‌دانیم بر چه مبنایی حرکت می‌کنیم، اما برنامه‌ها باید ارزیابی فصلی داشته باشند تا درصد پیشرفت مشخص شود. 

وی با تأکید بر اینکه در بحث ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی لازم است همه دستگاه‌ها کمک کنند، یادآور شد: کتابخانه‌های کانون‌های مساجد تعیین تکلیف شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار