رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۹۰۰ میلیون تومان از مستاجرین موقوفات عواید دریافت گردیده است که بیشترین این عواید مربوط به ساختمان مرکزی اوقاف در تهران می‌باشد.
کد خبر: ۷۵۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲ 09 June 2019
رئیس اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ از درآمد ۹۰۰ میلیون تومانی این اداره از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
 
 احمد زارعی در گفتگو با خبرنگار تابناک همدان در کبودراهنگ اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۹۰۰ میلیون تومان از مستاجرین موقوفات عواید دریافت گردیده است که بیشترین این عواید مربوط به ساختمان مرکزی اوقاف در تهران می‌باشد.

 وی عنوان کرد: با پیگیری مکرر شهرستان و برگزاری جلسات متعدد با معاونین سازمان اوقاف در محل تهران، مبلغ اجاره موقوفات امیرنظام در حد قابل توجهی افزایش یافته است.
 
رئیس اوقاف کبودراهنگ ادامه داد: یکصد میلیون تومان از این مبلغ در حوزه‌های تعمیر ساختمان‌های موقوفه، کمک به نیازمندان، بیماران، ایتام، مدارس و مساجد هزینه شده است.

زارعی ابراز کرد: ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، چند روز آینده جهت توزیع در بین نیازمندان تهیه شده و یکصد میلیون تومان نیز برای ایتام در نظر گرفته شده است و مابقی مبلغ طبق برنامه ریزی صورت گرفته؛ فارغ از هر گونه فشار‌های وارده تماما در راستای نیت واقف هزینه خواهد گردید.
 
وی مصاحبه خود را با اشاره به این استفتاء رهبری خاتمه داد: الوقوف علی حسب ما یوقف‌ها اهلها، عواید وقف باید زیر نظر متولی شرعی و با نبود متولی خاص زیر نظر حاکم شرعی در جهت وقف صرف شود و زمان و مکان و مصالح دولت و ملت در آن اثر ندارد و نباید تغییر داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار