محسن جانجان بیشترین بازدید‌های صورت گرفته را مربوط به سراب گیان با ۲۰ هزار نفر و پس از آن سراب‌های گاماسیاب، فارسبان، ملوسان، کنگاور کهنه و دیگر جاذبه‌های طبیعی عنوان کرد.
کد خبر: ۷۵۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ 08 June 2019
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: در دو روز اول تعطیلات عید فطر ۴۴ هزار نفر از مسافران و مردم نهاوند از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند که انتظار می‌رود تا پایان امروز این تعداد به بیش از ۵۵ هزار نفر برسد.

به گزارش فارس، جانجان اظهار کرد: شهرستان نهاوند با توجه به طبیعت زیبا و آب و هوای دلنشین یکی از مقاصد گردشگران است که در تعطیلات عید سعید فطر پذیرای مسافران زیادی از استان‌های مختلف بود.

وی افزود: با توجه به جاذبه‌های طبیعی و همچنین بوم‌گردی امسال مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور و استان‌های دوردست مانند مشهد، سمنان و یزد به این شهرستان سفر کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: در دو روز اول تعطیلات بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مورد اقامت در مراکز اسکان شهرستان به ثبت رسید.

وی افزایش تقاضای سفر به این شهرستان را متاثر از رویداد ۲۰۱۸ عنوان کرد و افزود: با برگزاری رویداد ۲۰۱۸ در سطح استان و اجرای برنامه فرهنگی نوروزگاه در سراب‌های شهرستان تبلیغات خوبی در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان صورت گرفت که امید است با ایجاد امکانات بیشتر در این مراکز شاهد افزایش تقاضای سفر به نهاوند باشیم.

جانجان بالا بردن مدت ماندگاری در شهرستان را یکی از برنامه‌های این اداره برای رونق گردشگری عنوان کرد و افزود: در مقایسه با سال‌های گذشته علاوه بر افزایش تعداد مسافران مدت ماندگاری آن‌ها در شهرستان به بیش از یک روز افزایش یافته که تقویت هر چه بیشتر مراکز گردشگری به لحاظ امکانات می‌تواند این ماندگاری را افزایش داده و منافع حاصل از آن را نصیب شهرستان کند.

وی بیشترین بازدید‌های صورت گرفته را مربوط به سراب گیان با ۲۰ هزار نفر و پس از آن سراب‌های گاماسیاب، فارسبان، ملوسان، کنگاور کهنه و دیگر جاذبه‌های طبیعی عنوان کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند از اقامت شبانه در سراب‌های این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به تامین روشنایی و ایجاد امنیت در سراب‌ها امسال تعدادی از گردشگران در سراب‌های گیان و گاماسیاب به صورت شبانه اقامت کردند که با استقبال آن‌ها روبرو شد.

شهرستان نهاوند با داشتن سراب‌های دل انگیز و طبیعت زیبا از مراکز عمده گردشگری استان همدان و مورد توجه گردشگران است.

مهمترین سراب‌های این شهرستان شامل سراب گیان، گاماسیاب، فارسبان و ملوسان است که سالانه مورد بازدید صد‌ها هزار نفر از گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار