دکتر بهروز کارخانه گفت: گرچه ارسال کمک‌های مردمی نسبت به چند ماه گذشته کمی کمرنگ شده، اما از ابتدای شروع حوادث تاکنون مردم مومن همدان حدود ۱۷۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند و حدود ۶۰۳ میلیون تومان نیز از طریق صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی به سامانه الکترونیکی هلال‌احمر نیز واریزشده است.
کد خبر: ۷۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 03 June 2019
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از کمک ۱۷۰ میلیارد تومانی شهروندان همدانی به مردم مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش ایسنا، کارخانه در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به بازگشت آرامش به مناطق سیل‌زده نیرو‌های هلال‌احمر استان همدان نیز بازگشتند، اما ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: گرچه ارسال کمک‌های مردمی نسبت به چند ماه گذشته کمی کمرنگ شده، اما از ابتدای شروع حوادث تاکنون مردم مومن همدان حدود ۱۷۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند و حدود ۶۰۳ میلیون تومان نیز از طریق صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی به سامانه الکترونیکی هلال‌احمر نیز واریزشده است.

کارخانه تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی نیز به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای یاری مردم مناطق سیل‌زده از ابتدای سیل نیز ارسال‌شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های بی‌دریغ مردم همدان عنوان کرد: ارسال و جمع‌آوری وسایل و لوازم خانه، چون فرش و یخچال در اولویت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار