علیرضا شجاعی گفت: هر روز افزایش قیمت رخ نمی‌دهد و در سال جدید نیز تاکنون تغییر قیمتی در حوزه لبنیات و فرآورده‌های شیری رخ نداده است.
کد خبر: ۷۴۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 29 May 2019
رئیس اداره امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: افزایش قیمت در سال گذشته رخ داد، اما در حال حاضر با ثبات قیمت لبنیات در همه حوزه‌ها مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، قیمت لبنیات و انواع فرآورده‌های شیری به عنوان یکی مواد غذایی مورد نیاز در سال گذشته با افزایش قیمت چشمگیری مواجه شد و نگرانی‌هایی را به وجود آورد، با وجود آنکه دولت با افزایش ۲۰ درصدی قیمت این محصولات موافقت کرد، اما بسیاری از تولیدکنندگان این میزان را کافی ندانستند.

در سال جاری نیز به تازگی زمزمه‌هایی مبنی برای افزایش قیمت لبنیات به گوش می‌رسد به همین دلیل در سامانه فارس من سوژه‌ای با عنوان «سازمان‌های نظارتی چرا گرانی لبنیات را پیگیری نمی‌کنند؟» توسط مردم به ثبت رسیده است.

رئیس اداره امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: هر روز افزایش قیمت رخ نمی‌دهد و در سال جدید نیز تاکنون تغییر قیمتی در حوزه لبنیات و فرآورده‌های شیری رخ نداده است.

شجاعی با بیان اینکه برخی شیر خام را گران‌تر می‌فروشند که موضوع در حال بررسی است اظهار کرد: با این حال افزایش رسمی و غیررسمی قیمت لبنیات رخ نداده است.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت در سال گذشته رخ داد، اما در حال حاضر با یک ثبات قیمت لبنیات در همه حوزه‌ها مواجه هستیم.

رئیس اداره امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تاکید کرد: افزایش قیمت لبنیات شایعه است و باید دید این شایعه در نهایت چه هدفی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه افرادی هستند که با شایعه فرصت‌های حداقلی را به فرصت حداکثری تبدیل می‌کنند خاطرنشان کرد: متأسفانه جامعه ما هم این به این شایعات واکنش نشان می‌دهد و با صف کشیدن مقابل فروشگاه‌ها باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار