نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اروپا یا به دلیل عدم توانمندی و یا اینکه نمی‌خواهد، اقدام خاصی را انجام نمی‌دهد تصریح کرد: این اتفاق نشان می‌دهد ما باید با اقدامات لازم آمریکا را سر عقل بیاوریم و او را متوجه اقدامات یکجانبه و پیمان‌شکنانه‌اش کنیم.
کد خبر: ۷۴۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 29 May 2019
حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما به اروپا اعتماد کردیم و از این اعتماد پاسخ مناسب را دریافت نکردیم گفت: مشخص شد اروپا در قضیه برجام به دنبال گذر زمان بود تا ما در این سند بمانیم و همه تحریم‌ها نیز باقی بماند.

به گزارش فارس، حاجی‌بابایی با بیان اینکه ناکارآمدی برجام امروز بر همه روشن شده است اظهار کرد: وقتی آمریکا از برجام خارج شد همان زمان باید اقدامات لازم از سوی دولت انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه مصوبه شورای عالی امنیت ملی در مورد برجام خط مشی ما را مشخص می‌کند افزود: در طول این دو ماه و پس از آن اقدامات مشخصی انجام می‌شود و اگرچه حرکت تماماً قدرتمندانه‌ای نیست، دولت باید با همین شیوه حرکت کند و در برابر پیمان‌شکنی دشمن اقدام لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر دولت می‌خواست محکم برخورد کند، باید زودتر نسبت به اتفاقات رخ داده در حوزه برجام اقدام می‌کرد یعنی از همان زمان که آمریکا خارج شد، اقدامات مقابله‌ای با آمریکا را آغاز می‌کرد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما به اروپا اعتماد کردیم و از این اعتماد پاسخ مناسب را دریافت نکردیم گفت: مشخص شد اروپا در قضیه برجام به دنبال گذر زمان بود تا ما در این سند بمانیم و همه تحریم‌ها نیز باقی بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار