سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند همدانی و طرح شکایت وی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش، دستگیری متهم در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
کد خبر: ۷۴۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 29 May 2019
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از دستگیری فردی خبر داد که از حساب شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز کرده بود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از طرح شکایت و تشکیل پرونده، شاکی در اظهارات اولیه خود مدعی شد که مبلغ ۱۴ میلیون تومان از حسابش برداشته‌شده است و خواستار پیگیری پلیس فتا در رابطه با این شکایت شد.

سرخوش‌نهاد تصریح کرد: شاکی مدعی شد که چندی پیش کارت عابر بانک خود را در اختیار یکی از بستگان قرار داده تا یکی از عملیات بانکی او را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و با اخذ مجوز از مقام قضایی دستگیر شد.

سرخوش‌نهاد با اشاره به اینکه متهم یکی از بستگان مالباخته است، عنوان کرد: پس از دستگیری متهم، وی در ابتدا منکر هر نوع انجام عمل مجرمانه‌ای می‌شد، اما پس از رویارویی با ادله دیجیتالی و مدارک و شواهد به جرم خود اعتراف کرد.

وی گفت: متهم طی بازجویی اظهار کرد که چندی پیش شاکی با در اختیار قرار گذاشتن کارت‌بانکی از او درخواست کرده بود که یکی از عملیات بانکی خود را انجام دهد، اما او اقدام به فعالسازی رمز دوم کارت خودکرده بود.

سر خوش‌نهاد اضافه کرد: متهم پس از به دست آوردن رمز دوم کارت اقدام به خرید اینترنتی به مبلغ ۱۴ میلیون تومان کرده بود.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان توصیه کرد: شهروندان به هیچ وجه کارت بانکی و طالاعات آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، آن را به پلیس فتا گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار