سردار مظاهر مجیدی اظهار کرد: شهید سعید اسلامیان به عنوان شهید سال ۱۳۹۸ سپاه همدان معرفی شد و در شهرستان همدان شهید حجت الاسلام نادر عبادی نیا، در تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) شهید مصیب مجیدی، در شهرستان ملایر «شهید حاج مرتضی روحیان»، در شهرستان نهاوند شهید جلال قربانی، در شهرستان تویسرکان شهید حسین روزرخ، در شهرستان بهار سید میلاد مصطفوی و در شهرستان کبودرآهنگ شهیدان سید عمران و سید باقر نظری به عنوان شهدای سال انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 27 May 2019
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: معرفی شهدای شاخص در همدان و سایر شهرستان‌ها در راستای آشنایی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان است.

به گزارش ایسنا،، سردار مجیدی اظهار کرد: امنیتی که امروز ما شاهد آن هستیم نتیجه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز این مرز و بوم است. آنان از تمام هستی خود د. ر. راستای اعتلای انقلاب و نظام فداکردند و همه ما در قبال خون‌های به ناحق ریخته آنان مسئول هستیم.

وی افزود: از آنجا که شهدا می‌توانند از همه ابعاد زندگی خود بهترین الگو برای جامعه باشند از این‌رو معرفی شهدای شاخص در ابتدای هر سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیل جامعه به ویژه نسل جوان به اهداف و آرمان‌های والای شهدا از مهمترین اهدف اجرای این سنت نیک و پسندیده است.

مجیدی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه دشمن مبنی بر تغییر تفکر و سبک زندگی جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد: مسئولان باید راه نفوذ دشمنان را ببندند چرا که هر گونه اهمال و سستی در این زمینه باعث پایمال شدن خون مطهر شهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: شهید سعید اسلامیان به عنوان شهید سال ۱۳۹۸ سپاه همدان معرفی شد و در شهرستان همدان شهید حجت الاسلام نادر عبادی نیا، در تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) شهید مصیب مجیدی، در شهرستان ملایر «شهید حاج مرتضی روحیان»، در شهرستان نهاوند شهید جلال قربانی، در شهرستان تویسرکان شهید حسین روزرخ، در شهرستان بهار سید میلاد مصطفوی و در شهرستان کبودرآهنگ شهیدان سید عمران و سید باقر نظری به عنوان شهدای سال انتخاب شدند.

مجیدی در ادامه بیان کرد: در شهرستان اسدآباد پنج دانش آموز شهید قله شنام بنام‌های شهید خسرو آزرمی، شهید بیژن شفیعیان، شهید محمد همائی رشیدپور، شهید محمدرضا فروتن و شهید محمد ورمزیار به عنوان شهید سال این شهرستان معرفی شدند. 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان رزن شهید محسن بکند، در شهرستان فامنین شهید ابراهیم فریدونی، در شهر قهاوند شهید احمد سلامت، در ناجا شهید اروجعلی شکری» به عنوان شهدای سال سال ۹۸ انتخاب شدند.

مجیدی اظهار کرد: شهید سال کشور (برادر) شهید امیر مهرداد و شهید سال کشور (خواهر) شهیده عصمت پورانوری و شهید جهان اسلام شهید جهاد عماد مغنیهبعنوان شهید سال انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: برای معرفی هر چه بیشتر شهدای سال به عموم مردم بهتر است اقدامات متنوعی همچون تبلیغات شهری به واسطه نصب بنر و تمثال شهید در مکان‌های حساس و پررفت و آمد سطح شهر، برگزاری یادواره‌هایی با محوریت شهدای سال، چاپ و توزیع کتب مرتبط با زندگینامه شهدا، ساخت و توزیع نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای شهدا، معرفی زندگی و وصیت‌نامه شهدا به واسطه صفحات مجازی و ... صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار