مهدی مجیدی بابیان اینکه خانواده‌ها فریب مدارس اسکیت فاقد مجوز و غیراستاندارد را نخورند، بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر با رشد کلاس‌های غیرمجاز اسکیت در شهر همدان مواجه هستیم که بازرسی اداره کل و هیئت اسکیت با این کلاس‌ها برخورد قانونی انجام می‌دهند و خانواده‌ها نیز باید از هیئت اسکیت استان کلاس‌های دارای مجوز را درخواست کنند.
کد خبر: ۷۴۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 26 May 2019
رئیس هیئت اسکیت استان همدان از آغاز فعالیت مدارس اسکیت استان همدان خبر داد و گفت: متأسفانه در حال حاضر با رشد کلاس‌های غیرمجاز اسکیت در شهر همدان مواجه هستیم.

به گزارش مهر، مجیدی با اشاره به فعالیت مدارس تابستانی اسکیت اظهار داشت: این کلاس‌ها در سطوح مقدماتی و تخصصی با استفاده از مربیان کارآمد و دارای مدارک فدراسیون برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌هایی که خارج از نظارت هیئت اسکیت استان همدان تشکیل شود غیرمجاز بوده و برابر ضوابط اداره کل ورزش و جوانان با این کلاس‌ها برخورد می‌کنیم.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به ایجاد کلاس‌های ویژه نیز گفت: کلاس‌های ویژه مادران و دختران را نیز از چندی قبل تشکیل داده‌ایم که در تابستان ۹۸ نیز این کلاس‌ها با برنامه‌ریزی بهتری ادامه خواهد داشت.

مجیدی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای شرکت فرزندانشان در کلاس‌های تابستان اسکیت باید به خانه اسکیت واقع در شهرک شهید بهشتی همدان مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه خانواده‌ها فریب مدارس اسکیت فاقد مجوز و غیراستاندارد را نخورند، بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر با رشد کلاس‌های غیرمجاز اسکیت در شهر همدان مواجه هستیم که بازرسی اداره کل و هیئت اسکیت با این کلاس‌ها برخورد قانونی انجام می‌دهند و خانواده‌ها نیز باید از هیئت اسکیت استان کلاس‌های دارای مجوز را درخواست کنند.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: همچنین خانواده‌ها برای خرید اسکیت استاندارد می‌توانند از مربیان هیئت کمک بگیرند تا در آینده دچار مشکل نشود و آسیبی به فرزندان آن‌ها وارد نشود کما اینکه آماده‌ایم هرگونه همکاری در این زمینه را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار