رضا زمانی با اشاره به اینکه درحال حاضر روستائیان از مزایای صندوق بیمه روستائیان و عشایر کم اطلاع هستند، تصریح کرد: متولیان در راستای جذب حداکثری بیمه روستائیان در سطح شهرستان اقدام کنند.
کد خبر: ۷۴۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 26 May 2019
معاون فرماندار همدان با تأکید بر اینکه یکی از الزامات توسعه و رفاه اجتماعی، بیمه‌ها هستند، گفت: شهرستان همدان در جذب بیمه شدگان رتبه اول استان را داشته درحالیکه تنها ۱۵ درصد جمعیت روستایی استان در این شهرستان قرار دارد.

به‌گزارش ایسنا،، زمانی در جلسه ستاد توسعه بیمه روستائیان و عشایر شهرستان همدان، با بیان اینکه بیمه باعث دلگرمی روستائیان می‌شود، اظهارکرد: یکی از مزایای بیمه روستائیان و عشایر دولتی بودن آن است که تضامین این بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود.

معاون فرماندار همدان با تأکید براینکه روستائیان بخش بزرگ و زحمت‌کش جامعه هستند، یادآور شد: در بخش روستایی امنیت شغلی وجود ندارد و روستائیان همیشه نگران آینده شغلی خود هستند و انتظار حمایت شغلی دارند.

زمانی گفت: در سال ۹۷ توانستیم سهمیه‌ای که برای بیمه شهرستان همدان در نظر گرفته شد محقق شده و نوید خوب و نشان از حمیت و جدیت کارگزاران برای ترغیب کشاورزان برای بیمه است.

وی خاطرنشان کرد: دولتی بودن یکی از مزایای بزرگ صندوق بیمه روستائیان و عشایر است و روستائیان باید بدانند که این صندوق تحت نظارت دولت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار