مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان همدان گفت: به منظور شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون، از تعاونی‌های برتر استان در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.
کد خبر: ۷۴۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 26 May 2019
مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان همدان گفت: به منظور شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون، از تعاونی‌های برتر استان در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش  تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان با اعلام این خبر افزود: به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، این مراسم تجلیل در قالب چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: همه ساله جشنواره‌ای برای معرفی تعاونی‌های برتر با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون برگزارمی شود. 

توصیفیان اشاره‌ای به تعریف تعاونی‌های برتر کرد و گفت: تعاونی‌های برتر تعاونی‌هایی هستند که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی خاص هر گرایش، در رشته فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بخش‌های اقتصادی و عمومی از وضعیت نسبتا مطلوبی نسبت به سایرین برخوردار باشند.

وی در خصوص نحوه ثبت نام تعاونگران استان در این جشنواره خاطر نشان کرد: تعاونگران استان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره و ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی این جشنواره به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی خود درمهلت اعلام شده اقدام نمایند.

توصیفیان اهداف این جشنواره را اینگونه تشریح کرد: این جشنواره با هدف معرفی تعاونی‌های توانمند و الگو جهت توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف هر ساله در سطح کشور واستان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان همدان افزود: تعاونی ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون می‌توانند درگرایش‌هایی با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی وسایر گرایش‌های مرتبط ضمن مراجعه به سایت اعلام شده و تکمیل فرم‌های عمومی و تخصصی، در این رقابت شرکت کنند.

وی همچنین در خاتمه خاطر نشان کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان همدان همگام با سایر استان‌ها نیز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار