معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ابن سینا عنوان کرد: بیمارستان جنرال خیر ساز ملایر در ۱۰۰ تختخواب پیش بینی شده و دارای بخش‌های سوختگی، اورژانس، اطفال، اتاق عمل، جراحی و همچنین به طور مجزا، دارای بخش روان است.
کد خبر: ۷۴۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 25 May 2019
بهروز رحیمی گفت: بیمارستان جنرال خیر ساز ملایر در ۱۰۰ تختخواب پیش بینی شده و فضای بخش دیالیز نیز در آن ایجاد و ساخته می‌شود.

به گزارش مهر؛ رحیمی در بازدید از روند ساخت بیمارستان جنرال خیر ساز ۱۰۰ تختخوابی شهرستان ملایربا اشاره به ساخت پروژه خیر ساز بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی ملایر و با بیان اینکه ملایر معروف به شهر واقفین است، اظهار داشت: حاج آقا توکلی یکی از خیرین نیک اندیش شهرستان ملایر است که در کار‌های خیر بسیاری مشارکت داشته و یکی از اقدامات خیرخواهانه وی ساخت بیمارستان خیر ساز ۱۰۰ تختخوابی ملایر واقع در روستای جوراب است که درآینده‌ای نه چندان دور به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: پیشرفت قابل توجه این پروژه خیر ساز در مدت زمانی کوتاه نشان از برکت و عمل خیرخواهانه خیرینی، چون حاج آقا توکلی دارد که با همت وی مردم شهرستان ملایر می‌توانند درآینده نزدیک از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شوند.

رحیمی همچنین بیان کرد: بیمارستان جنرال خیر ساز با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، در ۵ کیلومتری شهرستان ملایر واقع است و می‌تواند بار زیادی را در آینده نزدیک از روی دوش بیمارستان‌های امام حسین (ع) و مهر ملایر بردارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به بازبینی نقشه، محیط و فضای فیزیکی این بیمارستان در نظر گرفته شد که بخش اورژانس توسعه یابد و فضای بخش دیالیز نیز در آن پیش بینی و ساخته شود تا خدمات درمانی بیشتر و با کیفیت بهتری را ارائه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار