حجت‌الاسلام احد آزادیخواه گفت: آزادسازی خرمشهر به استکبار و دشمنان نشان داد که ملت ایران از مرز و بوم خود جانانه دفاع می‌کند و کشوری شکست‌ناپذیر را رقم می‌زند.
کد خبر: ۷۴۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 24 May 2019
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با آزادسازی خرمشهر مهر شکست بر پیشانی دشمن نقش بست گفت: آزادسازی خرمشهر به استکبار و دشمنان نشان داد که ملت ایران از مرز و بوم خود جانانه دفاع می‌کند و کشوری شکست‌ناپذیر را رقم می‌زند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از نقاط قوت ما در چهل سال حیات انقلاب اسلامی است اظهار کرد: سوم خردادماه یکی از روز‌های طلایی و نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس است که در سال‌های انقلاب و ماه‌های اول جنگ تحمیلی رخ داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کشور اگر آسیب جدی هم ببیند به سرعت جبران مافات کرده و با تمام توان از حیثیت و خاک خود دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس همه دنیا دست به دست هم داده بودند که ایران اسلامی را تسخیر کنند، اما جهان‌آرا‌ها و جوانان غیور خرمشهر را باز پس گرفتند و دشمن را پس زدند.

آزادیخواه با اشاره به اینکه با آزادسازی خرمشهر مهر شکست بر پیشانی دشمن نقش بست خاطرنشان کرد: این درس بزرگ را آمریکایی‌ها باید یاد بگیرند که اگر یک لحظه جنگ در ذهن آن‌ها بیاید، آزادسازی خرمشهر امروز نیز تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم امروز به خاطر برخی از سوء تدبیر‌ها در تنگنا‌های اقتصادی قرار دارند گفت: امروز به دلیل اینکه برخی از مسؤولیت‌ها را به نااهلان سپردیم و این موضوع غیر قابل انکار است با مشکلاتی مواجه شدیم.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تأکید بر اینکه اگر چه این اتفاق اندک بوده، اما این عده اندک نتوانستند علم انقلاب را به خوبی برافراشته کنند گفت: این مردم هستند که همچنان استخوان‌بندی انقلاب را حفظ کرده‌اند.

وی افزود: با وجود تنگنا‌ها باید از اساس جانانه از انقلاب حمایت کنیم، به شایعات و تخریب‌ها و تهمت‌های فضای مجازی جواب دندان‌شکن دهیم، انتقادات و اختلافات را کنار بگذاریم و با وحدت ملی دشمن را نابود کنیم تا به پیشرفت بیشتر برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار