علی اسکندری اظهار کرد: در اردیبهشت ماه امسال تعداد ۴۸۰ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۳۹۰ سهم متعلق به ۵۰۴ شرکت به ارزش ۱۵۴۵ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۹۴۱ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد که ۵۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۷۴۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ 24 May 2019
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در اردیبهشت ماه امسال در بورس منطقه‌ای همدان ۴۰۶ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

به گزارش ایسنا،وی افزود: بر این اساس و با توجه به ۲۲ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۷۰ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۴۳ ریال بوده که نسبت به فروردین ماه، ۵۸ درصد افزایش داشته است.

اسکندی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه ۴۰۶ کد معاملاتی جدید ایجاد شد، ادامه داد: در این ماه شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی پارس و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در اردیبهشت ماه ۹۸ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند و ۶۰ نفر نیز در کارگاه‌های آموزشی بورس حضور یافتند.

 مدیر بورس منطقه‌ای همدان در پایان اعلام کرد: شاخص کل بورس در پایان فروردین ماه معادل ۲۱۵،۰۹۱ واحد بود که این شاخص در اردیبهشت ماه نسبت به ماه گذشته، ۱۰،۷۱۶ واحد افزایش یافته و شاخص کل فرابورس نیز با ۱۶۶ واحد افزایش به ۲،۶۴۴ واحد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار