علی جمور یادآورشد: ارتباط صحیح با رسانه‌ها و خبرنگاران شاه کلید موفقیت عملکرد سازمان‌ها و روابط عمومی‌ها بوده و روابط عمومی‌ای موفق است که رسانه‌ها را در کنار خود و خبرنگاران را همراه با خود داشته باشد.
کد خبر: ۷۴۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 24 May 2019
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: نگاه به روابط عمومی‌ها در عصر اطلاعات نگاهی نوین بوده و نگاه به روابط عمومی‌ها نباید دست چندمی و سنتی باشد.

به گزارش ایسنا،یزدان آزرمی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی اسدآباد، اظهار کرد: امروز در همه مجموعه‌ها با توجه به سرعت اطلاعاتی اخبار، یک پست سازمانی مستقل برای مسئول روابط عمومی‌ها نیاز بوده و دیگر صرفا روابط عمومی‌ها به نصب بنر و پلاکارد منحصر نمی‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی هر سازمان و مجموعه باید عملا نقش سخنگوی سازمان خود را ایفا کند، افزود: تبلیغات، تولید اخبار، صحت و دقت در تولید اخبار، پیگیری مطالبات و مشکلات مردم و افکارسنجی عمومی از جمله مواردی است که روابط عمومی هر اداره و مجموعه‌ای باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که در غیر این صورت باید منتظر اشاعه شایعه و تولید اخبار مجموعه از دیگر منابع بود که این امر روابط عمومی هر سازمان را از اهداف سازمان دور خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد هم اظهار کرد: ۷۵ دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان در شهرستان اسدآباد وجود دارد که از این تعداد، ۴۵ دستگاه اجرایی وخدمات رسان دارای روابط عمومی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار