مصطفی آزاد بخت با تأکید بر اینکه مسئولیت سلامت جامعه در دستان ما مسئولان است، تصریح کرد: متأسفانه برخی از ارگان‌هایی که در این امر موظف به برخورد هستند، تا کنون عکس‌العملی از خود نشان نداده‌اند؛ این دسته از ارگان‌ها برای فرار از مسئولیت خود، وظایفشان را به سمت مردم و دستگاه قضایی سوق می‌دهند
کد خبر: ۷۴۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 23 May 2019
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به رشد ۳۳ درصدی تب مالت در استان، گفت: دامپزشکی در کنترل تب مالت تنها نبوده و سایر ادارات همانند جهادکشاورزی و امور عشایری نیز در کنترل و پیشگیری از این بیماری موظف هستند.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز و افتخارآمیز دانشگاه‌علوم‌پزشکی ابن سینا در تمامی عرصه‌های مربوطه، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی وزارت کشور از عملکرد دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر استان در طرح تعطیلات نوروزی، داشگاه علوم پزشکی ابن سینا توانست رتبه دوم کشوری را کسب کند.

وی با تأکید بر جدیت در بازرسی‌ها و برخورد با واحد‌های متخلف، اظهار کرد: سلامت مردم باید در اولویت عملکرد تمامی دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد از این رو باید نظارت و برخورد با واحد‌های متخلف با جدیت صورت گیرد.

آزادبخت با بیان اینکه بسیج ملی فشارخون اقدام مهمی در کاهش آمار مرگ‌ومیر است، عنوان کرد: جدیت در انجام و پیگیری سنجش فشارخون می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش مرگ و میر در کشور داشته باشد.

وی با تأکید براینکه تمامی اقلام خوراکی، آرایشی و بهداشتی باید قبل از ساخت هرگونه تبلیغ برای تأیید اعتبار و مجوز لازم به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شود، بیان کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین عوامل تهدیدکننده سلامتی آبیاری سبزیجات به وسیله فاضلاب‌هایی است که باعث شیوع بیماری‌های متعددی می‌شود از این رو مسئولان مربوطه باید با جدیت بیشتری نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

آزادبخت با بیان اینکه دور زدن قوانین در جامعه مشهود است، مطرح کرد: مسئولان باید با جدیت از این قانون‌گریزی‌ها جلوگیری کنند؛ نمونه بارز این قانون‌گریزی، وجود پمپ‌بنزین‌های متخلفی است که باید هرچه سریع‌تر بر اساس قوانین با آن‌ها برخورد شود و مسئولان مربوطه با جدیت هرچه‌تمام‌تر برای پایان رساندن این خطر شهری پس از ۶ سال اقدام کنند به طوریکه باید در آینده‌ای نزدیک شاهد تعطیلی این پمپ‌بنزین‌ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار