مسعودعلی سعیدی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ تن گندم در تعاون روستایی خرید گندم داشتیم تصریح کرد: امسال در سطح شهرستان ۷۰ تا ۸۰ هزار تن پیش‌بینی خرید گندم است در حالی که سال گذشته زیر ۵۰ هزار تن بود.
کد خبر: ۷۴۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ 21 May 2019
رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان گفت: قیمت گندم که سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ تومان بود امسال در خرید تضمینی به یک‌هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافته است.

به گزارش فارس، سعیدی با بیان اینکه تیرماه آغاز برداشت گندم و جو است اظهار کرد: برداشت سیر نیز از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز قیمت یونجه مشخص نیست ادامه داد: قیمت گندم که سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ تومان بود امسال در خرید تضمینی به یک‌هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافته است.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان در خصوص مشکلات حمل و سرویس‌دهی پیمانکار یادآور شد: امسال امیدواریم با تهمیداتی که در نظر گرفته می‌شود مشکلی نباشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ تن گندم در تعاون روستایی خرید گندم داشتیم تصریح کرد: امسال در سطح شهرستان ۷۰ تا ۸۰ هزار تن پیش‌بینی خرید گندم است در حالی که سال گذشته زیر ۵۰ هزار تن بود.

سعیدی در خصوص توزیع اقلام و کالا‌های اساسی نیز گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ تن قند و شکر در انبار وجود دارد که هنوز بازرگانی دستور توزیع را صادر نکرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار