رئیس اتاق بازرگانی گفت: با توجه به اینکه از نظر سیاسی در تحریم هستیم، اما تحریم نفت اتفاق خوبی است که سال‌ها منتظر آن بودیم و لازمه رونق تولید و چرخیدن چرخ صنعت است.
کد خبر: ۷۴۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 21 May 2019
علی اصغر زبردست در کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات با اشاره به احیای صنعت فرش در استان گفت: تجار استان تلاش خود را بر احیا فرش همدان دو برابر کرده و اجازه ندهند فرش نیز مانند چرم و سایر محصولات از بین برود. 

به گزارش ایسنا، زبردست همچنین تصریح کرد: از ۱۷ صادر کننده فرش در همدان فقط ۳ صادر کننده فعالیت و ۷ هزار بافنده بلاتکلیف هستند که باید برای نجات این صنعت چاره‌ای اندیشیده شود.

رئیس اتاق بازرگانی افزود: با توجه به اینکه از نظر سیاسی در تحریم هستیم، اما تحریم نفت اتفاق خوبی است که سال‌ها منتظر آن بودیم و لازمه رونق تولید و چرخیدن چرخ صنعت است.

وی گشایش مسیر توسعه و تجارت را نیازمند همراهی تجار استان خواند و عنوان کرد: فضای تجارت استان در حد مطلوبی است و باید گیر و گرفتاری‌های موجود را بررسی و به رفع موانع بپردازیم.

وی خواستار هموار سازی مسیر صادرات و تجارت از اعضای کمیسیون بود و گفت: هنر اعضای اتاق بازرگانی این است که بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی فشار را کم کنند. 

گفتنی است در انتخابات کمیسیون تجارت و توسعه صادرات استان همدان خسرو طالبی رحیق با اکثریت آرا منتخب ریاست کمیسیون شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار