عباس کریمی تبار با تأکید بر اینکه هیچ مدیر دوشغله‌ای در استان همدان نداریم، تصریح کرد: افرادی که در شرکت‌های خصوصی و دولتی کارمند باشند در سامانه کارمند ایران ثبت شده و اجازه پرداخت از دو سازمان وجود ندارد.
کد خبر: ۷۴۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 21 May 2019
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با اشاره به ممنوعیت فعالیت مدیران دوشغله در دولت، گفت: سامانه کارمند ایران اجازه ثبت یک کارمند در دو سازمان را نمی‌دهد و عملاً دولت با این سامانه از دوشغله بودن کارمندان جلوگیری کرده است.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به اینکه امکان دو پست بودن یک کارمند نیز در هیچ سازمانی وجود ندارد، افزود: اینکه برخی از مدیران کل به عنوان نماینده وزیر نامیده شده‌اند به علت دو پسته بودن نیست بلکه عنوان سازمانی این پست اینگونه است.

کریمی تبار درباره فعالیت برخی از مدیران در هیئت‌های ورزشی نیز خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی، چون درآمد خاصی ندارند بیشتر به دنبال حامی از سوی دستگاه‌های دولتی هستند بنابراین ممکن است برخی از مدیران دولتی به عنوان رئیس هیئت ورزشی انتخاب شوند، اما این افراد دو شغله محسوب نمی‌شوند و حقوقی هم دریافت نمی‌کنند ضمن اینکه بیشتر فعالیت رؤسای هیئت‌های ورزشی در بعدازظهرهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار