حمید پرورشی‌خرم با بیان اینکه ریزش سنگ در مسیر تویسرکان زیاد است بیان کرد: مسیر تاریک‌دره هر سال از گنجنامه به علت ناایمنی از آغاز فصل پاییز بسته است، اما به لحاظ دسترسی به پیست اسکی طبق تفاهم‌نامه با اداره ورزش و جوانان بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 19 May 2019
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با تأکید بر اینکه هنوز ایمنی کافی در مسیر تاریک‌دره وجود ندارد و بازگشایی آن اعلام نشده است گفت: رفت و آمد از سوی بومی‌های منطقه در حال انجام است، اما هنوز مسیر ایمن نیست.

به گزارش فارس، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  اظهار کرد: هر ساله ترمیم و اصلاح جاده‌ای تاریک‌دره در دستور کار است، اما پس از برفروبی انجام می‌شود.

پرورشی‌خرم بیان کرد: هر سال با بارش برف و برف‌روبی مسیر جاده، تابلو‌های راهنما و گاردریل آن آسیب می‌بیند و، اما برنامه ایمن‌سازی از سوی راهداری مجدد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خط‌کشی، گاردریل و تابلو در مسیر تاریکدره با حضور راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود اضافه کرد: برای امسال هنوز برف در این مسیر وجود دارد؛ دو ماه زمان می‌برد تا برف از جاده پاکسازی شده و مشخص شود این مسیر چه نیاز‌هایی دارد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان مسیر گنجنامه ـ. تویسرکان ۸ الی ۹ متر برف دارد که در ابتدا باید برف‌روبی شود افزود: پس از برف‌روبی نیز ممکن است ریزش سنگ داشته باشد که باید سنگ‌ها نیز پاکسازی شوند.

وی با تأکید بر اینکه هنوز ایمنی کافی در مسیر وجود ندارد و بازگشایی آن اعلام نشده است گفت: رفت و آمد از سوی بومی‌های منطقه در حال انجام است، اما هنوز مسیر ایمن نیست.

پرورشی‌خرم با بیان اینکه ریزش سنگ در مسیر تویسرکان زیاد است بیان کرد: مسیر تاریک‌دره هر سال از گنجنامه به علت ناایمنی از آغاز فصل پاییز بسته است، اما به لحاظ دسترسی به پیست اسکی طبق تفاهم‌نامه با اداره ورزش و جوانان بازگشایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک لاین از مسیر جاده تاریک‌دره باز است، اما از لحاظ ما بازگشایی شده نیست، چون تابلو و گاردیل و حتی کف جاده آسیب دیده و مناسب تردد نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار