مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان ضمن اینکه از مسوولان روابط عمومی خواست از رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات بهره ببرند خاطرنشان کرد: فضای مجازی یک ظرفیت است، اما قانون اجازه نمی‌دهد از فعالان فضای مجازی در نشست‌ها دعوت شود.
کد خبر: ۷۴۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 19 May 2019
مهرداد حمزه امیدآفرینی را یکی از ویژگی‌های رسانه دانست و با بیان اینکه این مهم محقق نمی‌شود مگر به وجود امید در رسانه گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با هدف ترویج امید با نگاهی ویژه به رسانه‌ها در راستای کاهش مشکلات آن‌ها گام بردارند.

به گزارش فارس، حمزه در مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه ارتباط خوبی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان وجود دارد اظهار کرد: با همت روابط عمومی استانداری سند اطلاع‌رسانی استان تدوین و تصویب شده که می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه دستگاه‌ها همت جدی برای اجرا‌ی این سند را داشته باشند افزود: با اجرای سند اطلاع‌رسانی استان بسیاری از مشکلات ما در حوزه اطلاع‌رسانی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان هدف رسانه‌های استان چه مکتوب و چه اینترنتی را توسعه استان دانست و گفت: رسانه به عنوان بازوی توانمند روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها می‌تواند محرک خوبی در مسیر توسعه باشد.

وی ادامه داد: به منظور تقویت روابط روابط عمومی و رسانه‌ها می‌توان جلسات فصلی مشترک با حضور هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان و هیات مدیره خانه مطبوعات با دستور جلسه مشخص برگزار کرد.

حمزه به منظور ارتباط بیشتر جامعه رسانه با فعالان عرصه روابط عمومی استان پیشنهاد داد با توجه به ظرفیت‌های موجود استان دوره‌های مشترک آموزشی و تور‌های آموزشی و تفریحی مشترک با حضور نمایندگان روابط عمومی و رسانه برگزار شود.

وی تأکید کرد: در همین راستا خانه مطبوعات استان همدان آمادگی دارد پس از پایان ماه مبارک رمضان اولین نشست گفت‌وگوی صمیمی با روابط عمومی‌ها را در قالب دورهمی‌های رسانه‌ای برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه آنچه در حوزه درج آگهی‌های دولتی مورد قبول ماست اجرای قانون است گفت: متاسفانه مشکلات فراوانی گریبان رسانه‌ها را گرفته از گرانی کاغذ و زینک تا بالا رفتن هزینه‌های جاری که باید فکری برای این موضوع شود.

حمزه امیدآفرینی را یکی از ویژگی‌های رسانه دانست و با بیان اینکه این مهم محقق نمی‌شود مگر به وجود امید در رسانه گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با هدف ترویج امید در جامعه با نگاهی ویژه به رسانه‌ها در راستای کاهش مشکلات آن‌ها گام بردارند.

وی افزود: برای اجرای گام دوم انقلاب و ترویج امید روابط عمومی‌ها به کمک رسانه‌ها بیایند و اجازه تعطیلی آن‌ها را ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار