حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی بابیان اینکه ایران اسلامی همچون گذشته امروز هم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان اسلام و مسلمانان مقاومت خواهد کرد چراکه رمز پیروزی ما همین است، گفت: آمریکا قابل‌اعتماد نیست.
کد خبر: ۷۴۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 17 May 2019
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امروز چشم بینای نظام برای رصد دشمنان و خطرات ولایت است، گفت: کسی خیال نکند که یاوه‌گویی‌های ترامپ ایران را به سازش و مذاکره خواهد کشاند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مغیثی در جمع نمازگزاران نهاوند با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) خطاب به نمازگزاران گفت: خداوند شما را به تقوا توصیه کرده و منتهای رضایت خداوند در تقواست و تقوا درب هر توبه‌ای است.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که جنگ ما با استکبار جنگ عقیده است و مرز نمی‌شناسد، ادامه داد: از سال ۵۷ و قبل از آن‌که امام با یارانش به مبارزه با شاه بر خاستند اقدامات به خاطر منافع مالی نبود بلکه به خاطر عقایدی بود که آن‌ها قبول نداشتند.

حجت‌الاسلام مغیثی تصریح کرد: امروز نیز در هرکجا که جنگ باشد و مردم مظلوم و مستضعف در برابر کفر باشند کمک و حمایتشان می‌کنیم و طرف مقابلمان هم هرکسی علیه ارزش‌های اسلامی باشد با وی جنگ خواهیم کرد چه آمریکا و چه دشمنان داخلی باشد.

وی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در هفته اخیر، گفت: این سخنرانی را امثال من و شما باید چندین بار گوش دهیم چراکه ایشان در رأس نظام هستند و بر اولویت‌ها، خطرها، تهدیدات و فرصت‌ها اشراف دارند و ما را راهنمایی می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند با اظهار به اینکه امروز چشم بینای نظام برای رصد دشمنان و خطرات ولایت است، گفت: ایشان فرمودند: گزینه قطعی ما در برابر آمریکا مقاومت است و کسی خیال نکند که یاوه‌گویی‌های ترامپ ایران را به سازش و مذاکره خواهد کشاند.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی همچون گذشته امروز هم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان اسلام و مسلمانان مقاومت خواهد کرد چراکه رمز پیروزی ما همین است، گفت: آمریکا قابل‌اعتماد نیست.

وی بابیان اینکه امام می‌فرمودند: اگر آمریکا بخواهد در برابر دین ما بایستد ما در برابر همه دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد، گفت: ترامپ به حدی بی‌خبر و بی‌اطلاع است که نمی‌داند در دنیا چه می‌گذرد و عنوان کرده از وقتی‌که رئیس‌جمهور شده‌ام در تهران هر هفته تظاهرات و اعتراض است که مقام معظم رهبری در این زمینه نیز فرمودند: اولاً جمعه‌ها نیست و شنبه‌هاست و ثانیاً تهران نیست و پاریس است که کشور‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این سخنرانی بیان کردند که آمریکا می‌خواهد ایران قدرت موشکی نداشته باشد و عمق راهبردی نیز نداشته باشیم و با سوریه عراق و یمن نیز بی‌تفاوت باشیم و در مرز‌های خود بمانیم.

وی با طرح این سوال که آیا یک آدم باشعور می‌پذیرد که ایران دست از موشک و دفاع بردارد، گفت: هیچ ایرانی باشعور و باغیرتی زیر بار این زور نخواهد رفت و بر همین اساس مذاکره ما با آمریکا سم مهلک است.

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی تولید بیشتر، صرفه‌جویی و اشتغال، گفت: امروز فشار زیادی بر طبقات ضعیف جامعه وارد است و گلایه مردم از این اوضاع همه‌جا هست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار