سردار مظاهر مجیدی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۷ هزار خانه روستایی در سیل اخیر تصریح کرد: در جریان مدیریت سیل اخیر بدون اینکه در کشور سر و صدا کنیم به خدمت‌رسانی و مدیریت اتفاقات پرداختیم.
کد خبر: ۷۴۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 16 May 2019
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در حوزه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ۶۱ میلیارد تومان هزینه شد از اشتغالزایی برای ۹ هزار و ۶۴ نفر در استان خبر داد.

به گزارش فارس، سردار مجیدی در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و مجمع جهادگران، خیرین و فعالان عرصه‌های خدمت‌رسانی، با اشاره به ریل‌گذاری بسیج برای خدمات‌دهی به مردم اظهار کرد: سعی شده تعامل با دستگاه‌های اجرایی و مدیران را در استان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد تعامل به منظور حرکت در مسیر توسعه استان است گفت: کوچکترین زاویه بین نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی به ضرر استان است، اما راه پیشرفت با وحدت و تعامل باز می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه با بیان اینکه در جریان سیل اخیر برادران پایگاه‌های مقاومت با جمع‌آوری کمک‌ها و اعزام به استان‌ها اولین قدم را برداشتند افزود: همدان در این حوزه به عنوان استان معین گلستان انتخاب شد و نیرو‌های آن در شهرستان گمیشان نیز مستقر بودند.

تهیه امکانات مردم در پروژه‌های محرومیت‌زدایی

وی با بیان اینکه در حوزه محرومیت‌زدایی دو موضوع در دستور کار است ادامه داد: در این زمینه توجه به مسائل عمرانی و تهیه امکانات و مایحتاج مردم مورد توجه است.

مجیدی از برنامه‌ریزی برای ساخت خانه برای نیازمند، مرمت مساجد، ساخت خانه عالم، لایروبی قنوات، ساخت آب‌بندها، ساماندهی گلزار شهدا، بهسازی روستایی، پروژه انتقال آب، آبرسانی روستایی، ساخت مراکز بهداشت خبر داد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۲۷۹ پروژه عمرانی در استان راه‌اندازی شد گفت: به تفکیک شهرستانی ۲۴ پروژه در اسدآباد، ۱۸ پروژه در بهار، در رزن ۳۱ پروژه، در فامنین ۲۸ پروژه، ۲۳ پروژه در تویسرکان، قهاوند ۱۵ پروژه، کبودراهنگ ۴۰ پروژه، ملایر ۲۵ پروژه، نهاوند ۲۶ پروژه و ۴۹ پروژه در همدان بوده است.

سردار مجیدی با بیان اینکه اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های عمرانی ۸.۵ میلیارد تومان بود اظهار کرد: البته ۵۰ درصد اعتبارات توسط سپاه و ۵۰ درصد توسط دستگاه‌های دولتی تامین شد.

وی با اشاره به مسائل غیرعمرانی در حوزه محرومیت‌زدایی یادآور شد: حدود ۱.۵ میلیارد تومان در این عرصه برای تأمین لباس، لوازم‌التحریر، بسته فرهنگی و... تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در حوزه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ۶۱ میلیارد تومان هزینه شد از اشتغالزایی برای ۹ هزار و ۶۴ نفر در استان خبر داد.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۷ هزار خانه روستایی در سیل اخیر تصریح کرد: در جریان مدیریت سیل اخیر بدون اینکه در کشور سر و صدا کنیم به خدمت‌رسانی و مدیریت اتفاقات پرداختیم.

مجیدی این اتفاق را ناشی از نجابت مدیران دانست و تأکید کرد: در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها مشکلاتی داریم که به منظور رفع آن‌ها از قرارگاه محرومیت‌زدایی کمک می‌خواهیم

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم جانانه پای کار نظام و آرمان‌های آن هستند گفت: یکی از اهالی روستای حسین‌آباد کارخانه قند، ۱۴ میلیون تومان به جبهه مقاومت و ۱۶ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار